Covid-19: Onze voorzorgsmaatregelen waarmee wij u op een veilige manier kunnen helpen bij uw vraag naar warmtewisselaars!

Wij staan ook nu gewoon voor u klaar!

02 April 2020 Sinds het begin van de huidige situatie is én blijft de gezondheid en het welzijn van al onze medewerkers, zakenpartners en hun families overal ter wereld onze hoogste prioriteit. De voorschriften van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en van lokale overheden worden strikt door ons nageleefd.

Onze wereldwijde, gedecentraliseerde voetafdruk maakt een stabiele supply chain en productie mogelijk
De situatie rond het coronavirus verandert met de dag en de impact is wereldwijd zeer verschillend. Tot nu had de uitbraak van Covid-19 slechts een beperkte impact op het leveringsvermogen van Kelvion. Echter, eventuele aanvullende beperkingen door overheden kunnen in afzonderlijke gevallen verstoringen in onze supply chain veroorzaken. We houden de situatie nauwlettend in de gaten en houden nauw contact met onze leveranciers. Op deze manier kunnen we eventuele impact op onze bedrijfsvoering zo veel mogelijk beperken. Ons management en al onze medewerkers zijn voortdurend aan het werk om voor een doorlopende supply chain en betrouwbare leveringen te zorgen. Onze wereldwijde voetafdruk en onze gedecentraliseerde productiecapaciteit vormen een enorm voordeel voor onze klanten en helpen ons onze activiteiten wereldwijd voort te zetten. Op dit moment zijn al onze locaties operationeel. Het merendeel van ons kantoorpersoneel werkt thuis en doet zijn of haar best om ons bedrijf en onze klanten te ondersteunen. Waar impact voor onze klanten onvermijdbaar is, nemen wij rechtstreeks contact met hen op om mogelijke maatregelen te bespreken en de gevolgen te beperken.

We houden contact met u
We doen er alles aan om onze medewerkers en zakenpartners gezond te houden, en tegelijkertijd onze klanten te ondersteunen en de werkzaamheden voort te zetten. Onze verkoopmedewerkers werken thuis en blijven telefonisch of per e-mail volledig beschikbaar om u in uw zakelijke behoeften te ondersteunen.

Wij zijn ervan overtuigd dat wij deze uitdaging samen aankunnen en bedanken u voor uw geloof en vertrouwen in Kelvion.

Blijf gezond en pas goed op uzelf!