Kelvion benoemt nieuwe Chief Financial Officer

19 October 2018 De aandeelhouderscommissie van Kelvion deelt mee dat Marcus Mayer met ingang van 1 januari 2019 de functie van Chief Financial Officer (CFO) en Managing Director bij Kelvion Holding GmbH gaat bekleden.

Kelvion appoints new Chief Financial Officer (CFO) - Marcus Mayer

Hij volgt Andrea Teutenberg op; zij heeft om persoonlijke redenen haar ontslag bij de Raad van Bestuur ingediend en vertrekt eind december 2018. De raad bedankt haar voor haar inzet en waardevolle bijdrage aan de organisatie.

Marcus Mayer is een zeer ervaren CFO met jarenlange nationale en internationale ervaring. Zijn professionele carrière begon bij KPMG, waar hij deel uitmaakte van het financiële team. Daar heeft hij veel ervaring in transactiegerelateerde adviesdiensten opgedaan. In 2012 werd Marcus Group Vice President Finance van het private equity-bedrijf Dematic Group in Luxemburg en de VS. In 2015 stapte hij over naar de Aventics Group, waar hij in 2016 tot CFO werd benoemd. De Aventics Group is onlangs overgenomen door Emerson (NYSE: EMR), St. Louis, Missouri (VS).

Marcus Mayer heeft in zijn carrière op diverse internationale posities binnen het executive management gewerkt, waarbij hij vooral verantwoordelijk was voor Finance/Controlling, IT en Legal. Hij heeft een Masters in economie en staat in Duitsland geregistreerd als onafhankelijk registeraccountant en onafhankelijk belastingadviseur.

Heb je nog vragen?

Karin Pyc
Karin PycHead of Communication Telefoon: +49 234 980 2580Fax: +49 234 980 34 2580

Heeft u meer informatie nodig?