Kelvion benoemt nieuwe Chief Sales Officer

17 August 2017 De aandeelhouderscommissie van Kelvion deelt mee dat Klaus Bohnet met ingang van 1 oktober 2017 de functie van Chief Sales Officer (CSO) en Managing Director bij Kelvion Holding GmbH gaat bekleden.

Klaus Bohnet, Chief Sales Officer of Kelvion

Hij volgt Klaus Peter Glöckner op, die om persoonlijke redenen zijn ontslag heeft ingediend bij de Raad van Bestuur en eind september 2017 vertrekt. Het bestuur wil Klaus Peter Glöckner bedanken voor zijn waardevolle bijdragen in de afgelopen jaren.

“Ik ben blij dat Klaus Bohnet de positie van CSO voor Kelvion gaat bekleden”, zegt Manfred Eiden, voorzitter van de Kelvion Group. "Klaus is een ervaren CSO met uitgebreide nationale en internationale ervaring. Hij heeft een zeer waardevolle bijdrage aan het bedrijf geleverd, met name tijdens zijn meest recente leidinggevende rol bij Kelvion en gedurende zijn tijd bij Demag Cranes & Components, Bombardier Transportation en Linde Refrigeration/Carrier. Hij heeft in zijn carrière al vaak bewezen dat hij een frisse blik op de verkoop- en leidinggevende teams kan bieden."

Klaus Bohnet kwam in oktober 2016 bij Kelvion als Chief Operating Officer voor het productgebied Machinekoelsystemen. Voordat Klaus Bohnet bij Kelvion begon, bekleedde hij verschillende topmanagementfuncties op het gebied van verkoop en services, meest recent bij Terex MHPS (voorheen Demag Cranes & Components) als Senior Director Sales & Service voor Duitsland en daarvoor bij Bombardier Transportation en Linde Refrigeration/Carrier.

Heb je nog vragen?

Nicole HückelsSenior Manager Press Relations and Trade Fairs Telefoon: +49 234 980 2584Fax: +49 234 980 34 2584

Heeft u meer informatie nodig?